Vet ni vad?

Vet ni vad?
Varje gång jag mår sådär extremt dåligt så skriver jag. Inte alltid här, eller jo ofta här men jag publicerar aldrig inläggen. Jag skriver ofta på datorn, i vanligt word dokument.

Men nu mår jag dåligt. Väldigt dåligt. Mitt liv är upp och ner. Allt som har hänt i mitt liv har kommit som en stor jävla käftsmäll. Jag mår så sjukt dåligt psykiskt. Förlåt men nu kommer "må dåligt inlägg".
Allt har vändts upp och ner och jag vet inte hur jag ska vända tillbaka allt.

Nu "bor" jag hos min mamma. Jag sover mesta dels på soffan. Om de inte finns en säng ledig. Jag har knappt koll på vilken dag eller vad klockan är. Mitt huvud är fortfarande kvar i Juni förra året. Jag väntar på att vi ska åka till Norrköping, jag väntar på midsommar, jag väntar på Bulgarien resan, jag väntar på nyår... Det är lixom saker som min hjärna inte har snappat upp. Helt sjukt.

Jag mår inte bra. Vet inte ens vad jag ska skriva, jag brukar veta va jag ska skriva men nu har bara allt runnit ut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0