Trött på allt.

Jag är verkligen trött på allt just nu. Känns som jag hänger på en tunn, tunn tråd och när den går av så kommer helvete fram.
Det är därför jag inte bloggat på hela helgen, för om jag skulle gjort det skulle jag inte orka med något. Det kommer fram så mycket känslor när jag skriver något personligt. Jag förstår inte att jag kan må så jävla dåligt, när jag mår piss så skriver jag det jag mår dåligt över och sen ligger jag i sängen jätte länge för då känns det som jag har blottat mig och inte orkar att leva mer.
Förlåt för den dåliga uppdeten men jag hoppas att ni förlåter mig!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Nu kör jag igång en ny kedjeringstävling! Sista chansen, 2 vinnare kommer utses :D

Kommentera bara Emmelist Javisst så är du med :D



Puss!

2010-06-08 @ 09:02:16
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0