Svikare?

Sitter här ute under paveljongen eller hur det nu stavas. Har verkligen tråkigt. Har inte gjort för mycket idag heller.
Suttit här ute och tänkt mycket faktsikt.

Pappa och Halldúr har mekat med Halldúrs bil. Hjälpte till med att hälla i olja i klumpen som sitter på bakaxlen. Det är väl det vettigaste jag gjort idag sen vettefan vad jag har gjort asså. Haha, jag har inget bra närminne så jag glömmer oftast av vad jag gjort dem senaste timmarna. Samma när man kommer till skolan på måndagen så kommer jag inte ens ihåg vad jag har gjort under helgen, måste verkligen tänka vad jag har gjort. Men har ett bra långminne (heter det så?!).

Frästen kan göra ett inlägg där jag skriver hur mycket jag älskar bilar! Kanske kan bli intressant för jag bara skriver och sen vet jag inte ens vad jag skriver om... uhm. Hanna i ett nötskal.

För några dagar sen (som sagt ingen anning vilken dag, som sagt mitt närminne) så hade jag filmkväll här. Tydligen så har en vän(ingen aning om vi ens är vänner kanske) har tydligen filmkväll ikväll och jag känner mig rätt sviken för jag är inte bjuden. Jag bjuder alltid hela gänget men jag är väl inte med i det gänget längre antar jag. Där av känner jag mig väldigt sviken, jag bjuder alltid henne.

Vi är ett gäng och det har vi varit sen sjuan, åttan (2-3 år). Vi är 7 personer i det gänget om jag kan säga så. Vi har varit med om det mesta. Hög stadiet, kärlek, vänner ja ... nästan allt!

Ne nu tände jag en cigg. Ska börja fundera på vad jag ska skriva i det inlägget om bilar. (Ska försöka låta proffsig) ;)

Kössen :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0