Packa upp, packa ner?

Nu sitter jag i soffan och ser på Top model. Ska strax hoppa in i duschen, väntar på tvätten med.

Jag åker till bulgarien om exakt 7 dagar, så om sju dagar sitter jag på flygplatsen. Wooohooo.... jag blev helt JÄTTE nervös just nu. Har aldrig flygit innan så får se hur det går. Alla har verkligen försökt skrämma livet ur mig och dem har lyckats. Usch gud,... ne nu måste jag in och duscha. pappa kommer hem snart och jag måste städa lite...

Påtal om överskrivten, jag flyttade ju hem för lite mindre än en vecka sen så jag har hur mycket grejer som står i mitt rum som ska packas upp. Och nu måste jag packa till Bulgarien, jag vet inte vad jag måste ha med mig!!!!!!!!!!!!! PANIK, jag tror jag fick resfeber just nu precis.... helt jävla sjukt.

Hörs sen....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0