Okej, en ny start!

Helt sjukt, jag har inte bloggat på ca 2,5 månad! Och jag har saknat det, riktigt mycket. Det har varit så mycket det senaste.
Kan dra en snabb verison kanske.
Jag och pappa bråkade, pratade inte på ca en månad. Tyvärr vill jag inte prata om det. Har haft sommarlov nu (har fortfarande i två veckor till), men jag har ingen som helst aning vad jag har gjort.
Eller jo men känns som jag inte har hunnit att ha sommarlov hm... F

irat midsommar, full som jag inte vet vad så kommer inte ihåg så mycket, båtsemester med Nathalie, fikor med mina favo tjejer, liseberg, båtsemester med Mikaels familj, festat, jeepträffar, Norrköping med fritidsgården (väntar på att de ska lägga upp bilder på deras hemsida för jag glömde min kamera ju), åkt med M på båten, varit ute på holmarna och badat, ja ni fattar jag har iaf gjort massa saker men känns verkligen inte så! Haha

Just nu ligger jag och ser på vänner på tvn. Har fortfarande på mig pyjamas. Haha. Borde nog byta om och slänga i en tvätt.

Tyvärr så har jag och M gjort slut. Vet inte hur det blir med Bulgarien men jag hoppas allt löser sig och att jag kanske åker med ändå. Det är 9 dagar kvar tills vi åker såfall. Vi får se, ni kommer bli uppdaterade jag lovar!

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0