Ligger klar vaken

Ligger klar vaken i min säng. Hur jobbigt som helst. Jag kan verkligen inte sova ensam.

Sammanfatta min dag, vakna vid ett tror jag eller jag gick upp då. Nathalie ringde vid två och fråga om jag skulle med och bada. Visst varför inte? Varmt som satan vart det ju. Efter det så drog jag in till stan, var inne vid halv åtta. Mötte Linda, Jossan och Della på expresso house vid grönsakstorget. Vi gick vidare till Condeco eftersom dem stängde vid nio så satt vi på condeco tills halv elva då Jossan skulle med bussen. Jag tog bussen som gick fem i elva och kom till färjan och det gick ingen färja, fast det visste jag så kom med tio över tolv färjan och sen vart jag hemma vid halv ett.

Aja kort sammanfattning, badat med Nathalie och Tommy, fikat med Jossan, Linda och Della.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0