I love cars!

Mitt största intresse är bilar. Jag verkligen älskar dem!!! Jag har alltid gillat bilar, oftast äldre modeller. Visst tycker jag om nya bilar, bara dom har power i sig ;)
Min favo bil när jag var liten var Ford Mustang 67an. Fortfarande min favorit!

För ett par årsen, för att vara exakt 5 år sedan, så prestenterade pappa mig för offroad körning. Man har ombyggda bilar i skogen och kör. Det kärade jag ner mig i med en gång! Sen dess har jag vart besatt av terrängkörning. Ni vet inte hur mycket man kan göra, hur kul man kan ha, hur jävla illa det kan bli... ja ni kanske fattar! Jag har nästan vartit på alla träffar vi åkt på i 5 år. Nu de senste 1,5 året så har vi inte kunnat åkt på så många eftersom vi inte haft någon bil att åka med. Den har stått nere vid affärn halv ner plockad haha.


Så här ser våran bil ut, den har vi kört med i ca 4 år nu.

Jag har kört i 5 år till vintern. Första gången jag skulle köra så var det på en folkrace bana i Skene. Det gick inte fort kan jag medela ;) + det var vinter så det vart ju snö och is. Sen dess har jag kört terräng bil. Fast nu kör jag inne i skogen och inte på folkrace banor. I skogen kör vi på slingade banor, eller dem är inte slingade men man ser iaf att det är en slinga man kör på. Där vi oftast brukas hitta är i Borås på deras millitär område. Det är så j*vla stort att man tappar bort sig om man inte vart där innan och kan området.

Ne förlåt men måste sluta skriva nu, har inget batteri på datan och sitter ut!

Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0